Selasa, 24 Juni 2014

Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru

Kata Kata Cinta - Saat cinta melanda rasanya kita akan menjadi manusia paling romantis di muka bumi ini, Kata-kata cinta menjadi pengiring setiap hari-hari yang dilewati. Apalagi bagi yang pacar nya jauh, Kata Kata Indah bisa sebagai ungkapan rasa sayang dan cinta kepada pasangan yang jauh dari kita, mungkin dengan kata-kata inilah kita menjadi nyaman dalam menjalin hubungan.

Kata Kata Cinta

Jangan pandang kepada kecantikan kerana ianya akan lapuk ditelan usia, jangan kejar kemewahan kerana ianya akan susut ditelan masa. Apa yang kekal hanyalah kecantikan hati seseorang... .

Carilah seseorang yang bisa membuatkan kamu tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yg suram. Akan tiba satu ketika didalam kehidupan apabila kamu teramat rindukan seseorang sehingga kamu ingin menggapainya dari mimpi dan memeluknya dengan sebenar.

Mimpilah apa yang kamu inginkan, pergilah ke mana-mana yg kamu ingin tujui dan jadilah apa yg kamu inginkan kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu peluang untuk melakukan semua perkara yang ingin kamu lakukan.

Rindu itu.. seperti ratusan dentuman drum yang menabuh hati menjadi irama yang mengasikkan dengan suara musik yang keluar penuh melodi indah..

Semoga kamu memiliki kebahagiaan yg cukup untuk membuatkan diri kamu menarik, percubaan yg cukup utk membuatkan kamu kuat, kesedihan yg cukup utk memastikan kamu adalah seorang insan dan harapan yg cukup utk membuatkan kamu bahagia.

Demikianlah kata kata cinta yang dapat saya posting kali ini semoga kata kata diatas dapat bermanfaat buat anda semua. Terima kasih

Tidak ada komentar:

Posting Komentar